På rätt väg igen

Det är svårt att hitta någon som är gladare än mig för tillfället, allt blåser åt rätt håll!
Igår fick jag reda på att jag kom in på karolinska, sen var jag på harrypotter bion (som var sjukt bra), spenderade sen kvällen med min fina vän Klara.  Pappa har pratat med banken så nu är första steget taget i "flytta hemmifrån" stegen taget så nu är det bara börja gå på visningar och leta en lägenhet att köpa! Senare idag åker jag iväg till Öland med min bästa vän som stannar i några dagar, jag stannar i tre veckor. Klara och Lydia kommer ner nästa vecka, ska bli galet roligt. Jag kan bara fortsätta rabbla saker som gör mig glad just nu. ÅÅÅÅH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0