och du har inte ens stake nog att säga förlåt och erkänna att du gjort fel.

Jag bryr mig egentligen inte om att du inte höll dina löften sen flera veckor tillbaka. Jag bryr mig inte om att du inte hjälpte till eller inte tog med du skulle ta med, för jag vet vem du är. Och du är sån, så det var jag beredd på.
Men om jag berättar något riktigt privat och eb stor grej för dig i största förtroende, och du sitter och SKRATTAR om det med din pojkvän då är du fan ingen vän att ha. Du har gjort mig så ledsen och besviken. Fatta hur mycket jag vet om dig som jag ALDRIG skulle säga till någon, för mig kan du lita på. Men tydligen kan jag inte lita på dig ett skit.

Du svek mig.



Jag ser varje slut som en början

Kommentarer
Postat av: Millan

Ucsh för sånna vänner =( Fyyy faaan...



Massa kramar Millan

2011-01-02 @ 23:40:17
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0