2011 08 28

Den här veckan har passerat i rasande fart. Har jobbat massor men även levt till fullo i helgen! Jag har även skrivit på de sista papprena till MIN EGNA LÄGENHET! Så nu äger jag en etta på 40 kvm, helt nyrenoverat kök och badrum, en STOR inglasad balkong på tredje våningen. 1 310 000 kostar den, vilket är ett bra pris så den kommer jag kunna gå vinst på :) I fredags åt jag en mysig middag med Johanna på Melanders fisk sen drog vi vidare till Ink Bash där vi mötte Ellen och Jasmine, tatuering nr.2 sitter nu på insidan av min överarm. Mycket nöjd! Lördagskvällen bjöd på en riktigt härlig kräftskiva med ett gäng tjejer hos Klara, sen gick vi ut såklart. F12 sen Ambassadeur, kom hem någon gång runt 5-6 imorse. Sov större delen av dagen och nu har jag jobbat i några timmar. Riktigt bra helg måste jag säga.



Jag älskar sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0