Shit vad jag har saknat det här livet de senaste veckorna. This is my thing <3

Hoho!
Nej hemmakväll blev det inte går, tvärtom!
Party all night med Sandra, Björn, Basse och Simon. Plus massor av andra människor i Älta.
Jag fick dubbelt sovsällskap inatt av både Sandra och Björn, mycket härligt. ;)
Men vi var väl inte hemma förren typ halv fyra på morgonen, sen knuffade Björn mig ur sängen halv nio imorse då var det alltså dax för mig att gå upp och jobba. Jobbat på ok hela dagen och nu är jag nyss hemkommen. Ska chilla en stund framför tv:n sen hoppa in i duschen. Ikväll har jag massor av preliminära planer igång. Tre olika kompisgäng ska på krogen, två hemmafester, sen har jag också fått tre inbjudningar om sällskap till filmmys. Så vi får se vad jag känner för lite senare! Ska ju upp och jobba imorgon också så jag borde försöka att vara i säng innan tre inatt iaf. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0