jag har växt ifrån sånthär.

Det var du som sa att du älskade mig. Det var du som pratade om framtiden. Det var du som sa "du ska veta hur högt jag värdesätter dig". Kommer ihåg en av de sista sakerna du sa till mig i måndags "jag älskar verkligen dig jätte mycket, men det känns som att du inte känner desamma för mig". Och det hade du rätt i. Det gjorde jag inte. Det tar månader om inte år för mig att älska någon. Jag pallar inte bråka, jag vill inte vara osams med dig. Jag är glad för din skull att du hittat en söt tjej som förstår dig, för jag kunde verkligen inte förstå mig på dig. Jag har raderat ditt nummer, tagit bort dig från facebook, men jag fattar inte hur man tar bort någon från msn? Sluta spamma mig där ffs. Du är så galet lik mig ibland, så jag vet att du ljuger när du säger vissa saker. Vill verkligen bara få ett slut på det här. Jag har viktigare saker att lägga min energi på just nu! Snälla, hejdå!


X står i duschen och jag ska snart hoppa in jag med!
Imorgon är det tidig morgon som gäller.
PUSSOCHGODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0