Ser framemot helgen!

INGEN SNÖ!
Nej, nu ska jag strejka. Hatar detta pms väder, antingen ska det vara jättevarmt och strålande sol eller jättekallt och massor av snö. Ogillar starkt detta mittemellan väder.
Jaja, gick bra på jobbet idag vi gick till parken. Sen mötte jag upp Klara och drog till Karolinska sjukhuset där Max nu ligger, hälsa på honom sen tog jag Louisa en stund så de kunde få lite tid för sig själva. Starka fina människor <3 Åkte hem och mötte Rosalie. Vi har bara myst ikväll med god middag och bonde söker fru + Grey's Anatomy!
Imorgon är det dagis mellan 8.30-13.30 sen ska jag ha Lou mellan 13.30 och 20.30 så vi hörs imorgon kväll!



Jag är för gammal för att spela spel, jag har tröttnat på sånt. Säg vad du vill ha, visa vad du vill ha. Pallar inte med mer tvetydiga budskap. Somsagt, ärlighet är viktigast för mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0