Börjar bli lite bråttom

-Funderar på att flytta till Usa och jobba som aupair.
-Funderar på att flytta till Australien och jobba som nanny.
-Funderar på att flytta till Linköping för att plugga till syrra.
-Funderar på att flytta till en egen lägenhet i Stockholm och plugga på KI.
-Funderar på att flytta till en egen lägenhet och jobba i ett halvår till.
-Funderar på att bo kvar hemma och plugga på KI.
-Funderar på att bo kvar hemma fortsätta jobba snåla som fan och spara ihop massor av pengar så att jag kan resa någonstans med Molly och få ta lån till att köpa en lägenhet och börja plugga KI efter sommaren

Funderar på om jag ska skriva upp alla alternativ på varsina lappar, lägga dem i min turmössa och dra en lapp. Det som står på den lappen blir det! För jag kan fan inte bestämma mig..

Kommentarer
Postat av: Frida

hej,



Åk som au pair det gjorde jag! Sjuky kul!



//Frida

2010-10-11 @ 15:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0