solen

Hej hej! Vädret var ju mycket bättre idag, vad härligt!
Jag har varit i skolan och haft skrivning om trafficking, två och en halv timme och 20 sidor skrivna. Snacka om att jag hade kramp i fingrarna. Gick till gymmet och körde ett snabbpass, är så trött så jag höll på att somna när jag strecha, haha. Nu har jag druckit två koppar kaffe så jag börjar bli pigg igen. Ska plugga ett tag nu, sen ska jag till farsta och kolla efter en bikiiniunderdel och apoteket och den åka in till söder och hämta min symaskin som varit på lagning. Sen ska jag förmodligen på promenad med Jimmy ikväll om jag hinner klart med uppsatsen nu. Den handlar om ekonomi och politik, sjuuuukt tråkigt.

Den här veckan ser ut såhär:
Tisadg
09.00-13.00 skola
13.00--> plugga fritidskunskap

Onsdag:
08.35-14.00 skola
16.30-21.00 Jobba

Torsdag
09.45-?? skola
-->Mollys Studentskiva i uppsala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0