lite lycklig sådär

Igår fick jag mycket nödvändigt gjort! Storrensade mitt rum och garderob, sen storstädning på det. Skrev även två uppsatser i pauserna. Bra jobbar (Y). Sen åt jag middag på Bella Vista med Kalle, Anette, Julia och Tilda som är här och hälsar på från Öland. Tog sen bilen med Jimmy till en mysig grillkväll hos Millan och Ab i Sätra. Mötte upp Erik och grattade honom på födelsedagen. Fick sen ett mycket mysigt sovsällskap av N.B. och snälla jag skjutsade honom till jobbet vid halv åtta imorse. Sen dess har jag slappat lite och pluggat endel. Nu ska jag slappa lite till sen ska jag gå igenom min garderob för imorgon är det bröllop som gäller och jag ska vara vittne i stadshuset.. Då måste man vara finklädd! Ikväll blir det stor grillfest här hemma hos mig. Fredde,  jessica, johanna, kalle, anette, julia, tilda från öland bort ju här nu och sen min familj på sex personer plus annas pojkvän Micke och min Jenny kommer förbi. Ska bli riktigt roligt! och gott ;) Men nu ska jag titta på SATC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0