Jag har namnsdag idag

Njutit av vädret för fulla muggar idag. Satt ute i tre timmar imorse och pluggade. Började även läsa en ny bok. Så nu har jag fått lite färg :) Gjorde sen religionsprov i skolan, gick sådär. Gymade med Nina efter det, galet najs att vara tillbaka på gymmet efter tre veckors sjukdom. Men man märker verkligen hur snabbt man tappar musklerna. Nu sitter jag på mams och papps jobb, ska skjutsa in pappa in till stan sen ska jag promenera med Jimmy. Ikväll ska jag börja med samhällskunskapen! Skrivning om trafficking på måndag och inlämnin av fördjupningsuppgift om politik och ekonomi på tisdag. Inte kul!
Men nu e det dax att dra. PUSSOKRAM PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0