För jag hatar dig

Dagen har varit bra. jobbade till tre tog sen en fika och sväng i farsta med Niclas och Lena.
Sen spenderade jag två timmar med att fylla i ansökan till culture care. 22 sidor att fylla i! Det tar sin tid..
Åt middag sen har jag pluggat. Nu ska jag fortsätta plugga. Imorgon är det en hård dag så då gäller det att vara pigg och glad. Ska först på praktiken mellan 9-16. 17.00 har jag optiker tid på andra sidan stan, 17.30 ska jag möta mamma, då ska vi åka runt och göra lite saker så som att lämna in min symaksin på lagning, köpa en väska, kolla på studentklänning osv. Får se hur mycket vi hinner med.
Är trött som faun men måste man plugga så måste man..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0