Feeling gooooood

Hej bloggish!
Hade en toppen valborg igår, men tyvärr utan en brasa! Mösspåtagningen gjorde mig ännu mer peppad inför studenten! BF<3 Mös sen med Molly och familjen med en riktigt god middag och vin. Efter det hade jag och Molly lite tjejmys med mer vin. Drog till en hemmafest i Kärrtorp med jimmy, olof och alla de. Riktigt trevligt. Äkte hem och sen kom N.B. och mös med mig natten lång. Han blev kvar hela dagen, skjutsade hem honom vid sex och sen tog jag en promenad vid flaten med Jimmy och hundarna. Myspys. Nu har jag tagit en rejäl dusch, och ska nu sätta igång med mitt personliga brev till ansökningen som aupair i USA! Imorgon blir det jobb i Farsta Strands kyrkan och sen yoga och plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0