Lycklig in i benmärgen

Hej! Idag skiner solen och jag är på toppen humör. Här kommer och åker folk hej vilt så igår åkte mamma pappa lillasyster och lillebror hem för att tre timmar senare kom storasyster plus pojkvän micke hit. Jag har jobbat massor det senaste dagarna så idag är jag välförtjänt ledig. Jag har läst min bok, som jag älskar, och spenderat en stund på stranden då jag faktiskt kom i vattnet. Trot eller ej. Nu är grillen tänd och jag har ett glas kall sangria i handen. Kan livet bli bättre? Fick även underbara nyheter idag på sms av min vän Jenny. På lördag kommer hon ner hit till mig, helt underbart. Saknar henne, hon är en av de få som jag faktiskt saknar. Jag älskar sommaren!!!
Njut av livet vänner- det gör jag. För fulla muggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0