Jorden runt på sju dagar

Nu har jag varit skogsvilde i fem dagar. Jag har gjort allt från att gå på dass, sumobrottning, gjort en egen drake och släckt en skogsbrand. Det har faktiskt varit ett galet bra läger med roliga ledare och härlig barn (de flesta iaf) Vi hade lite otur med vädret, det blåste väldigt mycket där ute. Men fredagen var det galet varmt och det var då det började brinna i skogen. Jag och endel av de andra ledarna sprang fram och tillbaka med hinkar, dunkar och tunnor av vatten för att släcka elden, efter 45 minuter kom brandbåten och hjälpte till, efter två timmar var de helt släckt. Då var jag galet slut! Igår när jag kom hem så kom Björn till mig på direkten, åt lite middag sen däckade vi direkt. Chillade till två då Adrian kom en stund sen drog jag till kyrkan en snabbis. Åt sen middag på bella vista med pappa, johan, anna och micke. Snart kommer sofia och mamma hem från Öland. Är jätte glad över att ha familjen samlad hemma i Tallis igen.

Imorgon ska jag till Flaten och bada med Olof och Erik sen ska jag på bio med Jenny. Blir nog en bra dag-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0