För det är sån som jag är

Jag vill se lutande tornet i Piza, gå på kinesiska muren, uppleva las vegas by night, se Grand canyon och Niagarafallen, jag vill se Afrikas savanner och Japans storstäder, jag vill surfa på vågor i Australien och hoppa med kängrus i Nya Zeeland, jag vill glassa på Malaysias stränder, båtluffa i Grekland och återuppleva Himalaya och Indien. Jag vill se hela världen, jag vill testa på all världens mat och jag vill se olika kulturer. Diktaturer, U-länder, I-länder och glömda länder. Jag vill göra ALLT. Men när ska jag hitta tid till det?


Kommentarer
Postat av: gonzza

det låter grymt underbart om man fick uppleva allt det där det hade varit en dröm, men man har inte så mycket tid nu för tiden eller pengar till allt det där :(.

2010-07-08 @ 13:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0