Terminsschema

Här har jag gjort en liten översikt av lite större grejer som händer den här terminen (alltså inte t.ex. träning och körlektioner), jag kommer fylla på den under halvårets gång. Det är mest för min skull för att jag ska ha lite koll, men ni kanske också vill ha koll på vad jag har för mig ;)

Vecka 3
Öland torsdag-söndag

Vecka 4
Jobba hela helgen (10-18 och 9-16)

Vecka 5
Stylrelsemöte
Björn fyller 20 år

Vecka 6
Twinrixspruta
Jobba f.s 9.30-14.30
Årsmöte Skuff

Vecka 7
Praktik hela veckan
Inlämning p100 arbete (analys på tio sidor) för respons
Jobba hela helgen i f.s.

Vecka 8
Elinore fyller 19 år
Åker till ÅRE på söndagen

Vecka 9
Åre hela veckan
Olof fyller 19 år

Vecka 10
INDIEN

Vecka 11
INDIEN
Kajsa fyller 20 år

Vecka 12
Kommer hem från Indien
Nina fyller 19 år

Vecka 13
AoS uppgiften ska lämnas in
Påsklovet sätter igång

Vecka 14
Påsklov hela veckan, Öland??

Vecka 15
Fredde fyller 28
Jobba f.s.

Vecka 16
Moster fyller 51
Jobba f.s.

Vecka 17
Praktik hela veckan
Jessica fyller 27 år
Cissi fyller 38 år
Min klassskiva!!

Vecka 18
Praktik hela veckan
Sofia 16 år

Vecka 19
Erik 19 år

Vecka 20
Jenny 19 år

Vecka 21
Anna 20 år

Vecka 22

STUDENTEN
Johan 13 år


11 veckor kvar på hela gymnasiet, helt sanslöst lite! SNART ÄR DET SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0