ofattbart

Haha okej, jag är inget trött så det blev inge sova för mig än. När jag låg här och åt mina mackor så kom jag på att jag äter nog ganska mycket. För att vara en så liten tjej som jag ;) Det ar blivit ännu mer sen jag började träna..
Det här åt jag idag:
Frukost (10.00)- Sex stycken smörgåsar, en tallrik yougurt med musli, en stor kopp te.
(11.30) En banan
Lunch (12.30)- En couscous och kycklingsallad med bröd
Lunch nr 2 (14.30): Två el nacho från donken
(16.00) Drickyougurt och en banan
Middag (18.30): Två portioner pasta med köttgryta + sallad
(20.00) ett päron
(22.30) En stor kopp te med tre stycken matiga mackor (Pharmaskinka, salami, , mozarellaost, sallad)

Kan ni tänka er att jag är UNDERVIKTIG? haha, galet. Men jag äter iaf inte särskilt mycket onyttigt, förutom donken idag.. Mycket frukt och grönsaker!

Nu måste jag sova annars blir jag galet trött imorgon.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0