Man kan iaf få tänka tanken ibland

Hm. Jag har saknat något det senaste veckorna. Men jag har inte kunnat sätta ordet på vad det är jag saknar. Men jag tror jag kom på det idag. Kan det pirra i magen av tanken på en person, som man egentligen inte känner särskilt väl och inte träffat på flera månader? Saknaden jag har känt har nog varit efter en pojkvän trot eller ej.. Jag vill inte ha en pojkvän, verkligen inte. Men ibland kan det vara mysigt att bara ha någon att endast kramas med, en person som man kan ringa närsomhelst på dygnet, en person att bara få skämma bort och göra lycklig. Men jag är inte redo för ett förhållande, eller jag är helt enkelt inte redo att släppa in någon och lita på en person till hundra procent. Men under de senaste dagarna så har tankarna krypit iväg till en speciell person som fångade min uppmärksamhet i somras. Det vi hade varade inte alls särskilt länge och det var inget direkt speciellt heller. Men han var och är fortfarande den första killen sen Björn som jag hade kunnat tänka mig att släppa in ett steg längre. Jag vet egentligen inte vad det är för speciellt med dig som gjorde att du fick min uppmärksamhet, med den fanns nog något där. Jag tror det. Men det är sen länge borta och kommer förmodligen aldrig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0