Jag har så att det både räcker och blir över!

Äntligen klar med naturuppgiften, nu är det bara två kvar! Men de får jag göra på lördag och söndag. Och imorgon om jag har tid.. Ska nu gå å lägga mig tänkte jag. Imorgon börjar den sista terminen i gymnasiet! Shit så skönt. Vårterminen brukar gå sjukt snabbt och iår kommer det gå ännu snabbare!!

Så vad händer det för speciellt denna termin då?
  • Indien 8-25 mars
  • Åre 29 februari till 7 mars
  • Öland 22 januari (Inte helt bestämt ännu, ska ringa och kolla i helgen)
  • Linköping och hälsa på Johanna!
  • Påsklov!!
  • Börjar nytt jobb i farsta strandskyrkan, nice!
  • Körtkort
  • Söka universitet!
  • Tatuering!
  • Och såklart, ta STUDENTEN!!!
Mål:
  • MVG i samtliga ämnen
  • Komma levande hem från Indien
  • Fortsätta med träningen men prata med en PT så att jag inte går ner mer..
  • Gå på så många studentskivor som möjligt, man ska ha kul i trean!
  • Lägga undan 75% av lönen till resa i sommar.
  • Äta nyttigare
  • Visa min familj hur mycket de betyder för mig och spendera lite mer tid med dem. Snart e jag ju borta!
  • Bli mindre envis
  • Inte bli kär och inte skaffa pojkvän
Bra mål? haha nja kanske inte.. Men jag har några iaf!
Nu längtar jag bara till sol, värme och en brunbrändkropp!

Jag e inte alls trött.. Hur ska jag kunna sova? ^^
GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0