En braaaaaa start på dagen

Hej hopp!
Nu sitter jag på jobbet med Niclas, vi har nyss ätit lite lunch.
Gårkvällen blev riktigt bra, förutom att en tjej spydde bakom oss på bion. Åtskilliga böner har gått till att jag inte blivit smittad av galnakräksjukan. Sen drog vi iaf hem till Kajsa och spelade spel, fick ett sms "kom till Metro" svar: INTE EN CHANS!, träffade Erik en stund, fick ett sms "Får jag komma till dig då?", svar: jaja, om du lovar att inte sova på mig". Men det gjorde han endå -.- Fattar inte grejen att han pront ska ligga och krama mig till döds hela natten. När jag flyttar så flyttar han efter. haha aja. Dusch frukost och sen blev det att åka hit. Idag ska jag jobba till sju, sen blir det övningsköra och sen vet jag itne.. Antingen ska jag bada pool, yachuzzi och basta hos Kajsa med ett gäng, eller titta på Robinson med Erik<3
Ha en bra dag solsltrålar! Njut av det fina vädret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0