du får mig att le, älskade vän!

Morotskakan blev super smaskig! Pappa tog sig en rejäl bit, sen en till.  Så jag känner att den är uppskattad :) Jag har även städat mitt rum, bäddat med nya lakan och tittat på robinson! Nu fastnade jag framför datorn som vanligt, men jag ska snart sova. Ligger just nu och funderar hur jag ska göra med min helg. Imorgon ska jag till skolan sen ska jag träna. Sen ska jag på bio med Jenny, kajsa och några fler. vi ska se snabba cash! Efter det har jag lust att gå på krogen, eftersom jag inte börjar förren 10.45 på lördag. då jobbar jag heldag till 19.00 då jag planerar att vara  som en dödfisk i soffan rwsten av kvällen. Söndag är det jobb igen mellan 09.00 och 15.00, sen ska jg på yoga 16.00.

SMS mellan mig och Erik:
K- ska vi ses och gå ut imorgon?
E- nej, jag kan inte ska till rissne. Men vi kan gå ut på lördag?
K- men neeej jag jobbar hela dagen då så jag har planerat att vara död och titta på robinson..
E- men jag kan ta självmord så kan vi vara döda tillsammans och titta på robinson? :)
K- JAA :D
Det är därför du är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0