Du är den enda som kan påverka mig

På nyår så fick jag ett sms. "Ligger på akuten, ringer dig snart". Jag vet inte vad som hände med mig, men min kropp började darra som ett asplöv och allt bara stannade upp. Även fast att jag visste att det inte kunde vara något jätte allvarligt eftersom han kunde smsa så kunde jag inte sluta tänka "vad händer med mig om du dör". Han ringde en kvart senare och berättat att han varit i slagsmål i jävla Åre. Jävla pun***vud säger jag bara.

Jag förstår bara inte vad som hände med min kropp. Det slog mig så jävla hårt att jag fortfarande bryr mig, att jag fortfarande räknar in dig i min framtid. För vad skulle hända med den om du dog?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0