En liten lista :)

Jag ska såklart göra en årsresume men det tar ett tag och den hinner jag inte göra idag så jag hittade en sån här liten lista som jag kan fylla i :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nej.. På den fronten är det ganska tråkigt det här året.. Jag bröt armen för första gången ;) Haha
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men klara och max får snart :D
4. Dog någon som stod dig nära? Nej...
5. Vilka länder besökte du? Spanien :)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nya upplevelser, lite fler resor och lite mer nya människor :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 4 april. Sen såklart 1 december då jag fyllde arton :)
8. Vad var din största framgång 2009? Betygen definitivt. och att jag har så lätt att anpassa mig till människor, det är skönt. Jag kan umgås med de flesta olika "typer"..
9. Största misstaget? Att jag litatade på L och släppte in henne för långt. Aldrig igen, med någon. Sen har jag några till men de behöver inte nämnas här. haha
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Klart jag har varit sjuk, hade njurbäckeninflamation, bröt en tå och handleden/armen :) Men inget annat allvaligt.
11. Bästa köpet? Min mobil, den är oslagbar! Flygbiljetten till Spanien.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och kläder...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det är mer personer som gjort mig glad iår :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Breaking Benjamins nya skiva, svenne bannan såklart, ted gärdestads himlen är oskyldigt blå, slipknot snuff , metalica, melissa horns samtliga. OSV....
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Våren gladare, hösten ledsnare! Eller nej, kanske inte.. Det har mer varit en neutralt år, så lite känslor som möjligt!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat, slösat pengar.
18. Hur tillbringar du julen? Exakt som vanligt, först med familjen i villan i tallis. Sen kyrkan och sen B.
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? scrubs, 2 and a half men, greys, DH... Jag är ett tv freak ;)
21. Bästa boken du läste i år? Snabba cash
22. Största musikaliska upptäckten? Vet inte?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag fick faktiskt allt jag önskade mig :)
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade helgen innan med släkt och nära vänner. Dagen i är blev det norrtälje med alla tjejer i familjen, öl Med erik och olof sen restaurang med de bästa. Helgen efter på krogen!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, mer energi. Mindre Björn hade nog underlättet det endel.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Random som fan. Jag byter klädstil från dag till dag!
29. Vad fick dig att må bra? Vänner, familj, skolan (oväntat),
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chad Michel Murray, Jacob i twilight (när han var korthårig) och volchok i o.c. .
31. Vem saknade du? Samma person som alltid. För privat för att nämnas här. Sen saknade jag inte en viss person, utan bara en person som jag kan lite hundra procetint på.
32. De bästa nya människorna du träffade? Åh så tråkgt, men jag har typ inte lärt känna någon ny det här året. Jag har blivit "bekant" eller vad man ska säga med massor, men inte blivit riktigt nära med någon ny person! Det vill jag ha mer av 2010!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0