Borta

Vilken dag!
Somnade vid fyra inatt och gick upp halv sju. Åkte till skolan och gjorde lite grejer, åt lunch.
Åkte och körde världens gympass med Nina, jag kommer ha träningsvärk imorgon!!
Sen åkte jag till min körlektion, fick mycket beröm :)
Och nu kom jag äntligen hem. Måste sitta vid datorn för annars kommer jag somna.
Men några timmar till måste jag hålla ut.
Fattar inte varför jag inte kan sova.. Det är ju inte så att jag sover hela dagarna, för då är det ju inte konstigt att man kan sova på natten. Utan jag lever ju ett aktivt liv.. Men men, man somnar ju iaf någon gång så man får väl uppskatta de timmar man får.
Ikväll har jag en dejt med hemtenta i samhällskunskap. Ap tråkigt men de måste göras! Imorgon har jag heldag i skolan, 08.30-16.00
Efter det ska jag se Avatar (ÄNTLIGEN!!) med Johanna och Maria. :)
Nu e det middag som gäller!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0