Ändå bra humör :)

Shit. Jag är löjligt trött! Somnade ändå klockan elva, alltså har jag sovit 7 ½ timme inatt. Det är nog rekord av sömn på en skolvecka. haha. Men nu är det bara seeegt här i skolan.  Jag har ju koncentrationssvårigheter, så just nu kan jag bara inte koncentrera mig. Jag som egentligen har en hel uppgift att göra. Jag har iförsej två veckor på mig att gör den men det är alltid skönt att göra klart uppgifter i tid så man slipper stressa i sista sekunden.. Jag och Filip ska till parken idag, han ringde imorse och sa att han ville det och att jag skulle ta med mig äpple till honom. Haha sötnos! Han är vettig för att vara två ;)

Nu ska jag hämta kaffe så blir jag snart pigg som en mört ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0