lite update

What's cracking?
Allt, inget.
För mycket, för lite.

Jobbar och sliter för fullt.
Har varit sjuk sen den 18, då det började med magsjuka men avslutades med en rejälförkylning och en bortappad röst. Har jobbat varje dag förutom julafton och nu jobbar jag varje dag till den 12 januari, förutom självaste nyår såklart. Då det bjuds på nyårsmiddag at my place till åtta trevliga människor b.la. Molly, Rosalie och Pascal<3 Kommer bli great. Jag har sex stycken lediga dagar utspritt på 9 veckor, den ni! Snacka om att jag kommer jobba sönder januari/februari. Men sen kommer mars och det betyder förmodligen flytt till min egna lägenhet och en liten skidresa på fem dagar. Försöker hinna med ett socialt liv utöver pojkvän och jobb men det blir lite knapert just nu, förlåt mina vänner!


Nu ska jag städa mitt rum iaf, sätta på två tvättmaskiner och sen ta ett långt bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0