toppen bra humör

Jag drömde att jag jobbade på cirkus inatt, att jag skötte massor av apor som kunde göra massor av olika tricks. Men en av dem dog så alla andra apor blev deprimerade. Och han som ägde cirkusen blev jätte sur på mig för han tyckte att allt var mitt fel, för att det var jag som gjorde alla deprimerade. Och helt plötsligt hade jag rött hår. haha ibland drömmer man sjukt konstiga drömmar som inte har någon som helst mening.

Åkte till Farsta med mamma och åt frukost och köpte mig en stor grön väska, jag älskar grönt det är min absoluta favoritfärg. Jag är mycket snygg i grönt också. matchar mina gröna ögon ;) Sen mötte jag upp Rosalie och vi gick runt och tittade lite, tog en fika sen skjutsade hon hem mig. Slöat hemma sen dess. Kom precis ut ur duschen och ska snart dra in till Medis där jag ska möta sötaste Denise och ta en fika!

Vilket PMS väder det har varit idagm ena sekunden sol andra sekunden regn? wieeerd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0