PUSSAS

Det var riktigt hårt att träna igår, svettades som en gris. Klara kallade det "turbosvettning", haha! Men skönt var det och idag har jag träningsvärk i baksida lår och rumpa. Tyvärr inte i magen även fast att jag gjort 120 situps! Jag får aldrig träningsvärg i magen.. Aja iaf. Sen blev jag bjuden på middag hos Klaras pappa med hans tjej och Klaras lillasyster Allis. Det var galet gott och sen tryckte vi i oss chokladtårta. Bra "efterträningsmat"?
Resten av kvällen var jag chafför. Först körde jag la familia till haninge, Jimmy m.fl. till hässelby, ***** till årsta, hämta jimmy och dom i hässelby, lämna av dem i blåsut, hämta upp lillabror hos en kompis, hämte upp Björn, Kalle och Petter i orhem, köra runt dem på lite ärenden sen tillbaka till haninge och hämta upp päronen och sen hem.. Så halv två var jag hemma igen och då satt nattens sovsällskap och vänta på mig på min verandan, so cute.
Så hela natten och förmiddagen spenderades mysandes undet täcket eller framför en film.
Nu kom jag nyss hem från min lillkusin som fyllde sju, vi var där på bullkalas. Han hade önskat sig "rockiga kläder" så han fick en rolling stones tröja, en star wars tröja och ett nitskärp av oss!
Ikväll ska mamma och jag mysa i soffan framför en film med tacos!

Känns konstigt att inte börja skolan snart, som man näst intill alltid gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0