as you know

Haft en bra dag idag! Åkte till Klara vid ett, åt lite sushi på en thai nära henne. Slappade några timmar innan vi drog in till stan, gick lite i affären och jag fick med mig denna söta och otroligt mysiga kofta hem.



Lämnade Louisa till Max sen gymmade vi. Är faktiskt mycket stolt över oss som kommit igång såpass bra med tränningen igen efter en lång sommarpaus. Handlade med oss mat och lagade middag tillsammans, det blev en riktigt god kyckling wook med nudlar till. Sen såg vi fångarna på fortet, de tyckte att programet var dåligt med jag gillare. Mycket barndomsminnen! Nu är jag iaf hemma och ska snart krypa ner i min säng och titta på film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0