Välkomna

Jag tänkte göra en lista om mig själv. För jag har fått lite nya läsare och då tänkte jag berätta om mina bra och dåliga sidor.

Negativt:
  • Jag är en besserwisser
  • Jag pratar ibland innan jag hinner tänka, vilket kan reslutera i "opassande" komentarer.
  • Jag blir rejält grinig när jag inte får mat
  • Jag har en enorm kräkfobi vilket gör att jag har svårt med vissa saker som att sitta instängd, sova i mitten, sova borta, vara med när någon annan e dålig osv..(men detta bearbetas)
  • Jag gillar inte de flesta tjejer. Och de gillar inte mig. Men jag har några få hjärtegull<3 Annars umgås jag med folk som har en snopp.
  • Jag litar inte på folk. Det är riktigt dåligt. Jag släpper inte in någon. Det måste jag helt enkelt lära mig!
  • Jag tröttnar lätt på saker, t.ex. skolor, utseende, inredning.
  • Jag tröttnar lätt på killar, vilket kan resultera i lite ledsna miner. Men det är inte med meningen för jag gillar dem först men sebn helt plötlsigt tröttnar jag.

Ja, det räckte väl?
Nu till det

Positiva:
  • Jag är givmild och delar ofta med mig av saker. Bjuder på mat, drinkar och lånar ut pengar osv.
  • Jag har ett bra självförtronde
  • Jag är söt (som sagt, självfötroendet är det inget fel på)
  • Jag ställer upp för vänner och backar om dom om de hamnar i trubbel.
  • Jag är smart, har många gånger fått höra att jag ger bra råd och att jag är en bra lyssnare.
  • Jag är motsatsen till blyg, jag syns och hörs överallt.
  • Jag är en människa som de flesta kommer ihåg om de träffat mig (även fast jag inte kommer ihåg dem, PIIIINSAMT!)
  • Jag flörtar, jag älskar att flörta! Det är kul att flörta. eller ska det vara här på det positiva? haha det kanske borde vara på det negativa.... Eller nej, jag älskar folk som flörtar så det får vara på den positiva sidan!
  • Jag vet att jag VERKLIGEN INTE är perfekt så jag har lätt för erkänna när jag gjort fel och då säga förlåt. (hatar folk som själva tycker att alla andra gör fel förutom än själv. GAAAH!)

Om ni nya läsare (och även gamla läsare) har några frågor så är det bara att ställa :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0