ska jag åka till andra sidan jorden för att komma bort från dig?

05.30 gick jag upp, 06.10 åkte jag hemifrån. 20.45 kom jag hem, vad jag har gjort denna dag tänker jag inte berätta för er. Men kul var det inte, ont gjorde det och glömmas ska de. Borta.

Just nu sitter jag och förundras över min otroligt utspända mage. Mensmage. Ser ut som jag är i ungefär tredje månaden gravid. Och hur hur kul är det att ha mensmage när man ska ha en gaaaaaalet tight klänning imorgon på sin skiva. INTE KUL! Men skivan ska bli kul (?), iaf intressant. Men först ska jag vara med 15 stycken av mina favoriter, två år är dem alla och helt oslagbara.

Nu ska jag knarka ipren, duscha varmt, äta och sen sova.
Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0