PEPPAD!

Dagen har varit helt okej!
Var i skolan först på två lektioner och en äcklig lunch. Sen så tränade jag och Nina.. eller den jävlen pratar så galet mycket så ingen direkt seriös träning blev det. SKÄRPNING NINA!! ;)
Iaf, åkte hem duschade och pluggade lite. Hämtade upp Olof och drog till kyrkan på möte. Nu ska det startas ännu ett nytt projekt och det blir riktigt kul! Känner mig jätte peppad på detta. Skjutsade sen hem Hannsi, skönt att slippa gå i det här vädret. Nu sitter jag och hoppas på att ****** ska höra av sig så att jag får en ursäkt att slippa plugga.. Men det lär väl inte hända.
Hoppas på bättre väder imorgon!

Kommentarer
Postat av: nina

hahaha jag kanske var frustrerad och behövde höra rätt saker från den rätta smarta karro!!!! hahaha men vi kör dubbelt upp på fredag!!!! wooohow!

2010-04-21 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0