jag börjar sakna dig, fem veckor kvar
Igår så gjorde jag lite allt möjligt, bland annat så skrev jag och Jenny klart vårt p100 arbete! På kvällen  så invigde jag, Jimmy pch Sandra min grill för iår, riktigt najs. Sen spelade vi spel och chilla. Jag och Sandra somnade runt halv tre. Åtta imorse ringde klockan och halv tio var jag på jobbat i farsta strand, då var jag en zombie. En timme och tre koppar kaffe senare var jag människa igen. Jobbade till tre, tog en sväng i farsta centrum och handladed lite nödvändigheter. När jag kom innanför dörren hemma så ser jag en chokladkanin stå där så jag snodde åt mig ett öra, tre sekunder senare kunde jag inte andas längre. Klantarsel jag hade missat att det var nötter i chokladen, smart. Så i med alla möjliga olika tabletter och astma spray och nu är jag liiiiite hög ^^ Jag slapp iaf ta adrenalinsprutan vilket är sjukt skönt, hatar verkligen den sprutan. Nu ska jag på promenad med jimmy sen ska jag soova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0