Ironi? Ta det som ni vill.

Jag leker just nu. Jag leker livet. Molly och jag satt och snackade igår, och efter några drinkar kom jag på den perfekta slutsatsen. Vi vill helt enkelt inte växa upp än. Varför börja vara vuxen redan nu när man har resten av livet på sig att vara mogen, sansad och helylle? Nej. Jag är helt enkelt inte redo att växa upp än så jag ska fortsätta leka med livet tills jag känner att det räcker.

Och ni som har något emot det, håll det för er själva då. För jag gör som jag vill och om jag vill byta kille varje kväll så gör jag det. Ingenting som ni behöver lägga era små näsor i blöt om, eller hur?

Jag är ung och dum. Och jag är trött på att låtsas vara perfekt. Med perfekta betyg, perfekta vänner, perfekta intressen, perfekta kläder. HÄR KOMMER TONÅRSREVOLT NR 2!! (eller kan det vara nr. 3?) Nu ska jag ha KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0