För att du är allt jag behöver

Börajde plugga vid tre. Satt till sju, gick och åt en riktigt god middag på Bella Vista med mamma och bror. Kom hem vid kvart i åtta. Satt och pluggade till kvart över tio. Jag har äntligen gjort alla instuderingsdrågor (den blev nio sidor) Imorgon ska jag plugga in allt det här och göra en uppgift som man bör ha gjort om man vill ha chans till högre betygm och det vill ju såklart jag ha. Min hjärna känns helt knäpp, jag kommer aldrig kunna sova. Men jag ska iaf försöka. Imorgon ska jag till pysslingen, efter det plugga p100 med Jenny. Efter det ska jag till doktorn innan jag åker hem för att plugga vidare... KUL DAG!
Hoppas ni  får en god natts sömn och att vi vaknar upp med sol imorgon.
PUSSPUSs


HAHAHAHAHAHA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0