Bara stänga ute allt för en natt

Hallå bloggen!
Igår så var jag på bilskolan 09.30 och det gick toppen bra, fick tillochmed applåd när jag fickparkerade. Blev också klar med teorin som varit lite seg på sista tiden!
Sen drog jag på stan med Jenna. Vi gick i tusen affärer utan att hitta någon studentklänning. ALLA ser ju typ likadana ut. Axelbandslösa "fodral"klänningar med någon liten detalj på. Hur kul är det att se ut som alla andra på sin student? Tillsist hittde jag en som jag tror att jag ska ha, den var inte så dyr så om jag hittar en bätre så köper jag den. Och så har jag den jag köpt på min student fest den 5 juni istället! :D
Åkte hem och pratade med mamma, lagade en god middag och bakade en kladdkaka. Sen åkte pappa och jag och övningskörde och hämtade upp storasyster. Åkte hem och fikade och mös med dem.
Sen så tog jag mig en promenad till mr. mys som ringde och bad om sovsällskap. Vi låg och pratade i några timmar sen däckade vi väl typ vid ett.
Vaknade upp vid tolv, åt frukost och sen kom pappa och hämtade mig. Det blev ännu en övningskörningstimme inne i stan. Nu är jag hemma och vänar på att Sandra ska ringa. Då får vi se vad som händer ikväll! Utgång eller hemmakväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0