Allt rullar på som det ska nu

Usch. Känner för att skriva av mig. Men jag känner inte för att lägga ner energin på det. För du är inte värd det. Men jag hoppas iaf att mina klassvänner har lite vett i skan att de vet att det alltid finns två sidor av saken.. Jag hade tänkt att ta den vuxna vägen och hålla det mellan oss men det höll du tydligen med om. Så GO AHEAD AND SPREAD THE RUMOR!


Glömt. Dagen har iaf varit bra, går det ens att vara på dåligt humör när solen lyser såhär? Var i skolan några timmar innan jag drog till min naprapat, som faktiskt är riktigt trevlig och gett mig många goda råd under den här terminen. Och inte bara om ryggen då. haha. Mötte Erik. Åkte till körskolan och gjorde prov, ALLA rätt! Wihoo. Kom nyss hem, ska få i mig lite mat sen ska jag promenera med Jimmy innan jag ska hem och plugga. Det gäller att passa på nu när vädret är på topp för tydligen så har SMHI lagt ut en snövaringn hörde jag på radion. Så njut så länge ni kan ;)



Saknar er mina vänner, Härnösand i vår och sen har vi en sommar att njuta av tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0