Toppen humör i skit tider, bra jobbat!

Helluuuu :)
Imorgon är det studiedag så jag ska äntligen få sova ut. Grymt skönt!
Igår var jag som sagt i kyrkan och sen övningskörde jag. Allt gick toppenbra!
Idag har jag gått i skolan, lagat middag, tittat på film med sjuk lillebror och varit på ica maxi med mamma och stor handlat! Så det har varit en helt okej dag även idag :) Jag har ju tränat idag också, hade grym träningsvärk redan innan träningen (sen i tisdags) och det är ju inte direkt bättre nu.. Hade svårt att komma upp ur soffan nyss, baksida lår, I'ts killing me!! Aja, men bra är jag oich nyttig är jag och jävligt snygga ben kommer jag att få. Så klaga ska jag inte göra!

Imorgon ska det shoppas med Erik. Överst på handlingslistan står "present til pappa (??)" "sportbh" och "något snyggt, unna mig plagg". Om en vecka måste jag köpa nytt träningskort, och då rycker 1500 spänn. Och sen ska jag betela flaket för 500 spänn, och sakerna jag ska handla imorgon hamnar väl på typ 600 spänn. HUR KUL ÄR DET?? Fan, jag hatar att pengarna bara försvinner :( Tur att jag jobbade rumpan av mig i somras, annars hade jag inte haft råd med varken träningskort eller körkort..

Nej men gud vad jag skriver. Tänkte inte ens på att det blev så mycket.
Mitt trogna sovsällskap jobbar natt idag, men han sa att han kanske skulle komma förbi på morgonkvisten när han slutat :) MYS!

SNART HELG :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0