Ibland är det svårt att veta vad man vill ha xD

När man fyller arton, så brukar man i min familj få något lite större i present.
Och jag sitter nu denna måndagskväll och funderar på vad jag ska önska mig..
En bil kanske? Eller en laptop? Har ju en stationär nu, som iofs funkar väldigt bra men jag vill hellre ha en laptop. Och den här går säker att sälja för ett bra pris.. En bil kostar ju massa pengar att ha, skatt/försäkring/bensin.. Plus att vi har ju redan en extra bil som pappa köpta till mig och Anna. Så den får jag ju använda så mycket jag vill..
Sen önskar jag mig en lättare variant av kamera, behövs nu när jag ska till indien! En riktigt bra platttång vill jag också ha, som både går att krulla och platta med.. Det är inte särskilt kul att önska sig pengar, tänka om jag bara gör av med allt på onödiga saker som kläder och krogen.. Isåfall vill jag lägga undan allt till en resa i sommar.

Sen flyttar min syster ut snart, skulle vilja riva väggen som är mellan våra tåv rum så att jag får ett stort rum istället, det kanske jag kan önska mig? :)

Svårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0