Glöm mig

Jag hann ha mitt inlägg inne i cirka åtta minuter innan jag fick en kommentar av min preggovän att piercing i ansiktet är smaklöst.. Det kanske är nog med hål i kroppen för mig då jag har typ åtta stycken i öronen och en i naveln..
Men men, satt iaf och diskuterade ämnet med min mor igår (där av inlägget). Och hon tyckte iaf att Klara var en väldigt vettig person.. Men hon lät inte alls för negativ till tatueringen bakom örat, så länge jag inte gör en döskalle så hon, HAHA! SOM OM jag skulle göra en döskalle bakom örat xD

"tro inta att du är något" hette mitt förra inlägg. Och detta är något som jag har suttit och funderat på ett tag.. Du var något för mig, men du är inte något längre. Inte sen flera månader tillbaka. Så snälla, sluta ring, sluta smsa och sluta höra av dig till mig. Jag vill inte ha dig, inte alls.

Ledig imorgon så jag känner ingen direkt stress att gå och lägg mig.. Undrar vad jag ska hitta på...
Känner varken för att gå ut eller att träffa någon, tror jag ska titta på någon bra film och mysa ner mig i sängen :D

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0