Du gjorde illa mig

Kom nyss hem, har jhaft det fullt upp idag.
Upp ganska så tididgt, satte på två maskiner tvätt, träna i två timmar, sen åkte jag förbi frisören och bokade tid och gick på apoteket och en speciell rea, sen direkt till jobbet och nu är jag här :)
Ska titta på idol ikväll och bara ta det lugnt.. Känner att en förkylning är påväg men jag vägrar låta den bryta ut!
Lillebror och pappa låg och snora i soffan förra vecka och nu ligger mamma där. Så det verkar smittsamt..

Imorgon är sista lediga dagen, då ska jag till frissan, köpa vinterjacka (lite tidigt kanske) oxh sen ska jag laga middag, övningsköra och städa :)

Och nu ska jag baka något smaskigt till idol!
PUSS  

Kommentarer
Postat av: Rödhårig

Skolkar du praktiken eller?

2009-09-30 @ 22:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0