Tihi

Tjohooo!

Igår var jag med mina boooooyz och spelade risk och drack öl! Jag vann en gång iaf, och det är jag jävligt stolt över eftersom deras huvuduppgift var "få Carro gråta av ilska". haha, ne men det var faktiskt riktigt kul! Sen fick jag sovsällskap också, trevligt.

Mitt mål för dagen har varit "sova så mycket som möjligt" och jag tror jag har lyckats. Allt jag har gjort idag är att sova, äta och titta på bajen-bp matchen här hemma i soffan. Första vinsten på vad är det, sju matcher? Underbart var det iaf att se Helg skjuta bolen mitt i krysset!
Jag hann städa halva delen av rummet igår, så jag borde väl egentligen göra klart det idag, men jag tror inte jag pallar.. Fast jag har iförsej absolut ingen tid i veckan att göra det på...
Prakitik hela veckan mellan 9-16, måndag och onsdag ska jag träna, torsdag och fredag jobba och tisdag ska jag och Jenna till Nacka forum och fika/shoppa. Sen ska jag också övningsköra så mycket som möjligt!

Snart kommer pappa hem från Öland också, kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0