Snart orkar jag inte ljuga längre.

hoohoo :)
Idag har jag haft en toppen dag, barnen var lagom lugna för vi va ute i skogen på förmiddagen så då fick dom verkligen leka av sig! Sen har jag varit på bio och ätit på tacobar med Jenny. Det var jätte trevligt! Filmen var bra, men ettan var bättre. Haha flera gånger flög jag upp ur stolen var av en gång jag i ren impuls höll för näsan, haha! Vet inte va det var bra för?

imorgon blir det halvdag på praktiken sen ska jag till skolan för mössprovning. Efter det ska jag jobba! Hoppas jag är hemma till sju iaf, för annars pallar jag inte.. Förkylningen tar verkligen på krfterna!

Men nu ska jag sova! Puss :)

Kommentarer
Postat av: carro

hahah vd underbart :) nu hittade ju jag din också :)

2009-10-08 @ 13:16:20
URL: http://sophisticaded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0