Looov

Grymt skönt att träna idag! Helt underbart. Jag och Elli spenderade hela två timmar på gymmet och gjorde en rejäl genomkörare av alla muskler och kondition! Blev klar med Naturuppgiften på lektionen, grymt skönt också. Provet i sam gick också väldigt bra, men jag tycker synd om min kära lärare som behöver läsa alla 24 sidor som jag skrev med min knappt läsbara handstil.. Men men jag fick med allt iaf ;) Ikväll har jag tittat på idol och nu ska jag sova. Imorgon ska jag upp halv sju sen ska jag sitta och skriva högskoleprov hela dagen.. Det känns ju.. Kul..  Sen kommer iaf jenny hem till mig och eftersom jag är ensam hemma så ska hon få laga middag till mig :) Senare får vi se vad som händer. Party, filmmys eller kanske spel? Vi får se :)
Önska mig lycka till för imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0