jag vägrar bli sjuk

Gud vad bra jag sovit inatt! Helt underbart.
Vaknade dock någonstans runt två av att det var iskallt i rummet, tydligen så var det nästan nollan inatt! Men lata jag orkade inte gå upp och stänga fönstret så jag satte bara på mig ett täcka till.

Ska iväg till frissan nu, suttit och diskuterat med mamma om skola och sånt. Det är bara för svårt att veta vad man vill göra. Pratade även om att jag fyller arton snart. Jag har valt att jag inte ska ha något direkt firande, typ vanligqa släkten bara helgen innan jag fyller år, sen på själva dagen ut och äta med familjen, sen första helgen som artonåring spenderas på krogen med de vänner som vill följa med! Ser fram emot det big time!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0