Ctrl+alt+delete

Godmorgon!
Nu har jag ätit frukost och tänkte hoppa in i duschen.
Snälla Björn kom hit med glass åt mig igår, gulligt av honom. Att han vågade närma sig mig är väldigt modigt, hela min familj går minst två meter ifrån mig hela tiden. Som att jag har typ pesten eller något?
Han vågade tillochmed sova kvar här, vi hade egentligen tänkt att se matchen men redan i första halvlek så somnade vi.. Men tydligen så vann vi mtachen men kommer ändå inte till VM eftersom Portugal också vann sin match mot Malta.. Känns lite konstigt att vi inte ens ska vara med i VM iår..

Imorgon är det fredag, skulle egentligen behöva gå till skolan men jag vet inte om jag pallar... Första lektionen är viktigast så jag går nog bara på den.

Måste plugga, fattar inte att jag inte tar tag i det. har behövt göra det i typ två veckor nu men inte gjort ett skit. Blir så sur på mig själv ibland!!

aja hoppas ni får en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0