blääää

Var otroligt kul att träffa Johanna idag! Gud vad jag saknat henne! JAg hoppas verkligen att hon kommer upp till stockholm och bor hos mig första helgen i december!! Skönt var det att träna också..

Nu sitter jag här och snorar och hostar, feber har jag tydligen också 38,8.. Men imorgon ska jag ändå till skolan, sen ska jag ta passfoto med jenny och köpa en ny klänning som jag har spanat in! Sen ska jag övningsköra, plugga och bara ta det lugnt hemma eftersom jag är sjuk. HAr lixom varit sjuk i snart två veckor, anledningen till att jag inte blir frisk är väl för att jag aldrig ligger hemma och vilar, utan jag jobbar på som vanligt.. Det går helt enkelt inte att vara sjuk nu... Jobbigt :(

Men men!
Nu blir det en tidig kväll, ska bara ta en kopp te och diskutera lite med mamma:)

Sovgott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0