Spruta imorgon

Godmorgon.
Har sovit sjukt dåligt. Först kunde jag inte somna alls, så jag somnade typ vid tre. Sen så somnade och vaknade jag hela tiden fram till halv sju då jag var tvungen att gå upp.. Så nu sitter jag här på pysslingen och har huvudvärk.. Fortfarande efter att ha tagit två alvedon.. :( Men men! De e bara kämpa på.. Nu har vi ett arbete att göra om barn i behov av stöd och barnens rätt i samhället. Ganska intressant faktiskt.
Jobbar mellan 15.30 och 19.15 idag. Då får jag också lön :D Woho.. Tänkte julklappshandla lite i helgen med Johanna. Tänk att hon kommer om bara tre dagar!!!! As kul!! Hm.. Jag vill ha något mer att säga för att slippa sätta igång arbetet men jag kommer inte på något :/
Hoppas ni får en bra dag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0