Onsdag

Shit nu är jag trött!
Skrev nationella idag i tre timmar, efter det blev det en sväng på stan med Lisa och Elli. Jag köpte ingenting vilket är väldigt bra! Sen så tränade jag och Elli, vi gymmade idag. De gick inte så där jätte bra eftersom ingen av oss har tränat på typ två veckor men nu kör vi igång igen! :D Efter träningen åkte jag på arbetsintervju. Skickade nämligen in ett CV till ett företag som söker en eventassistent igår kväll och dom ringde redan idag och ville ha in mig på intervju. Intervjun gick bra och jag ska provjobba redan imorgon faktiskt! Jag vet inte om jag vill ha jobbet än men vi kan ju alltid testa :)
Kom på nu att jag har totalt glömt att äta idag! Jag har fan inte ätit sen frukost.. DAX FÖR MIDDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0