Like you are the only one

Gårdagen var bra, storstädade badrummet och flyttade in i alla lådor och skåp som tidigare var Annas. Sen var jag typiskt tjejig och låg och tittade på djävulen bär prada, samtidigt som jag målade naglarna och smsskvallrade med jenny som satt i bilen påväg hem från dalarna. Jenny är grym <3 

Sen två timmar sömn.

Och nu har jag varit i skolan på dagens enda lektion samhällskunskap. Efter de drog jag till Dalens bilskola och bokade in lite körlektioner och blev av med massor av pengar. Ska boka riskettan och gillinge imorgon efter att ha pratat med Elli :) Tänkte lägga mig och vila lite innan jag sätter igång med att städa till rummet och plugga. Mamma ligger i soffan med  migrän så jag var en riktigt bra dotter och värmde lite mjölk till henne och  bredde en macka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0